återigen tack till Emma=)

Herregud får börja skriva oftare annars blir ju detta bara en tack blogg till dig Emma=) Vet inte hur man länkar men dock tror jag inte att jag har några läsare som inte redan läser din blogg ändå! tack för igår iallafall till dig Emma=)
 Idag blir det snart träning igen!! gött gött! två dagar i rad! skööönt!
o maten har man skött sig med i 2,5 dagar  nu ja=) de e för bra för o va sant=)
nä men jag tror inte jag har nått speciellt o skriva nu faktiskt men jag återkommer!
Tjing plingeling! o tack igen Emma=)

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

hihi tack vännen :)



hoppas att vi kanske hinner se någon gång under påskhelgen. hur går de med lillskiten, börjar hon bli frisk? kramar och pussar <3

2009-04-08 @ 14:22:02
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

knäppgök. jag håller ju inte på djurgården bara om de vinner..

2009-04-12 @ 16:29:42
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0