Godmorgon!

Imorgon så börjar min praktik!
första dagen och jag ska vara själv!  Jag får ett papper med arbetsuppgifter o sen får jag klara mej själv för min handledare skall vara i möte hela dagen!  puh! jag e såå nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen nästan=) men det går väl ändå! det måste gå!
Ja ja! hade en trevlig lördags kväll igår tillsammans med tjejerna! pysslade lite o så! skulle gjort ett halsband till Emma men de blev inte igår ... hade inte inspirationen! men jag tänkte göra ett ikväll! så håll ut Emma det kommer=)
Nu e de dags för att göra frukost!
tjing plong!

Kommentarer
Postat av: e m m a

- Var de bara en av tjejerna som gick ut? Oh nej gick du hem ensam i alla fall? Stackare!



Vi drack också lite vin igår, kollade på nån show med Chris Rock som gick på tv2 igår, grymt rolig!

Nu ska jag springa ner till hemköp. Ska nämligen baka bröd nu.. De va slut i skafferiet och jag blev väldigt sugen på att överraska Marcus. Hoppas att ni får en trevlig dag! Kramar

2008-11-16 @ 10:51:53
URL: http://harnqvist.blogg.se/
Postat av: e m m a

- men de va bara ett ryck jag fick.. Det är sällan som jag får såna ryck ska du veta.



Nu ska vi vara riktigt lata och hämta mat på Pasta Haus. Är inte d elite lustig stavning i deras namn? Så stavas ju inte HUS menar jag.



Hur har eran dag varit då? Puss o kram

2008-11-16 @ 17:53:57
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0